tisdag 24 juli 2012

Orly Melt Your Popsicle

Efter mina lackade naglar från Essie Bikini So Teeny kollektion är det nu dags för hela Orly´s sommarkollektion - Feel the Vibe, jag fick någon konstig craving över att jag ville ha alla lacken i kollektionen. Jag har tidigare visat er flaskbilder och swatches och nu är det dags för hur de ser ut på naglarna. Det släpptes som sagt sex färger varav fyra är i neon och två mer vanliga då i svart och vitt. Jag kommer att visa de i den ordning som jag gillar dom och först ut bli en sann neon orange - Melt Your Popsicle.  
Melt Your Popsicle är verkligen en riktig in-your-face orange och jag har verkligen inget liknande, de är en vacker orange neon färg och den får verkligen fingrarna att lysa. Den torkade lite semi-matt som neonlack brukar göra, så vill du har en skinnande yta är överlack ett måste. Jag kan lätt säga att den bör finnas i var kvinnas sommar lackgarderob :)
Den är rätt så skir så det blev tre lager av Orly Melt Your Popsicle och sedan överlack Good to Go! från Essie.

1 kommentar:

  1. Härligt soligt! Kommer att tänka på isglass med apelsinsmak:)

    SvaraRadera