lördag 7 juli 2012

Illamasqua Naked Stangers - swatches

Jag har redan visat er nagellacket Swinger från Illamasquas sommarkollektion Naked Stangers och jag tänkte även visa de övriga sakerna som jag köpte.
 
Powder Blush Naked Rose, Sheer Lipgloss Intimacy och då Nail Varnish Swinger.
Nail Varnish Swinger - glistening platinum gold
Sheer Lipgloss Intimacy - nude pink brown
Powder Blush Naked Rose - netural beige pink
Swatches på Powder Blush Naked Rose och Sheer Lipgloss Intimacy.
 
Det som slår mig mest är hur mjuka och pigmentrika Illamasquas rouger är, ljuvliga. Det tar upp rätt så mycket pigment men är enkla att applicera med en lätt hand och bli jättefina på kinderna. Läppglanset är i en enkel och mjuk färg som är väldigt användbar, Intimacy innehåller även lite fint skimmer som lyfter färgen en aning. Hela Naked Stangers kollektionen har väldigt enkla och användbara färger och det är väl ingen typisk sommarkollektion egentligen, men jag gillar den!

1 kommentar:

  1. Läppglanset ser fint ut. Neutralt så klart men klädsamt!

    SvaraRadera