söndag 15 juli 2012

MAC Heavenly Creature Collection - Mineralize Eye Shadow Earthly

Hela nio ögonskuggor släppte MAC med Heavenly Creature kollektionen och jag har redan visat er en - Magnetic Attraction en varm dröm i rött och guld. Jag köpte själv på min enbart en av de resterande åtta mineralögonskuggorna. MAC´s mineralögonskuggor kan verkligen skilja i kvalité, men jag gillar färgen Earthly som är en blandning av beige, en kall mörkbrun och guld.
 MAC´s mineralskuggor kommer i lite större förpackningar än de vanliga "packade" skuggorna.
 
Earthly - beige, peach and cool brown melange
 
Då jag har blandat ihop de tre skuggorna så blir färgen en taupe:ig färg med fint skimmer och faktiskt mot det kallare hållet. Jag gillar den verkligen och den fungerar perfekt som en skugga på hela ögonlocket och med en mörkare färg i globen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar