söndag 22 juli 2012

Sephora shopping vol. 2

Nu under semestertider var jag en liten trip till den danska huvudstaden i fredags och självklart blev det ett nytt besök hos den franska sminkjätten; Sephora. Jag fyllde på mitt förråd med några saker sedan förra besöket och det blev även nya godbitar som köptes. Jag vill verkligen lyfta fram Sephora´s eget märke som jag tycker är super bra och har ett väldigt stort utbud! Jag gick faktiskt på ett helt ställ med Urban Decay Naked 2 (dock enbart paletten), men hittade tyvärr inte Sephora by OPI.
Här har vi hela påsens innehåll och jag har delat in sakerna i hudvård och smink på bilderna nedan.
En annan typ av rengöring som jag är van vid är Triple action cleansing water, två Express nail polish remover som är min absoluta favorit nagellacksborttagare, en liten sprayflaska med tillhörande tratt, två mjukgörande fuktmasker Instant moisture mask och till sist deras prova på förpackningar på Creamy body wash i dofterna; Monoi, Lemon Verbena, Peony och Strawberry. På all Sephora´s badserie var det 20% och på maskerna var det ta 2 för 1.    
Jag hittade ett 3 in 1 Preforming Base Coat, ett Nail Polish #67 och en Lip Pencil #20 Real Red från Sephora´s eget märke. Jag var även väldigt glad att de hade fått in Benefit Ultra Plush Lip Gloss och jag köpte färgerna Dallas och Dandelion (Attans vad Coralista också var fin!).

3 kommentarer:

  1. Många godbitar :) Jag kan se att vi går efter ungefär samma grejer, lacket har jag, maskerna köpte jag och ett av benefitglossen kom också med mig hem! Är nyfiken på cleansing water dock, låter spännande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, jag såg också att du hade shoppat lite och vist är läppglansen väldigt trevliga ;)

      Radera
  2. Jag är mkt intresserad av express nail polish remover har hört det ska vara så bra

    SvaraRadera