tisdag 31 juli 2012

Chanel Le Vernis Fall 2012 - info

En ny höst innebär nya nagellacks färger från Chanel och det är alltid lika spännande vilka som kommer att hypas denna gång. Jag tror inte att det bli som förra året med Péridot, årets färger känna för "vanliga" för det. I den kommande höstkollektionen - Chanel Les Essentiels de Chanel - släpps tre färger i slutet på augusti. Av de swatches jag har sett hos Temptalia är det två kräm lack och ett skimmer lack vi kommer att få se.   
Le Vernis; Suspicious #561 (fuchsia), Frenzy #559 (rosy beige) och Vertigo #563 (grey black)

Den färg som jag känner är lite unik för mig är den mörka Vertigo som har en brungråsvart bas med skimmer i rött. Av lite rykten verkar det som den gråbeiga Frenzy ska bli vill-ha färgen och bärriga Suspicious upplever jag vara relativt lik April #533 från i våras.

2 kommentarer:

  1. Uppfattar det som tre grundlack, essentials. Föll direkt för det beigegrå Frenzy!

    SvaraRadera
  2. Hrm, jag tycker faktiskt inte att de ser så kul ut...

    SvaraRadera