lördag 21 juli 2012

Lite hjälp på traven med trepunkts eyeliner!

Jag har stora problem att applicera en eyeliner och även en klassisk vinge på det, japp jag erkänner :) Lagom nu till hösten släpps en ny typ av eyeliner i flytande form, den så kallade trepunks eyelinern. Jag har hittat tre lämpliga kandidater i tre olika prisklasser. Jag kan inte annat säga att en sådan kommer att flytta med till mig...

Idén med denna typen av eyeliner som har en delad top på tre små, är att man man börjar att markera med punkterna för att sedan sammanbinda det hela till en vanlig rak linje. Kolla in hos Beautezine eller se nedan.

Too Faced 3-Way Lash Lining Tool £18,50
Clarins 3-Dot Liner £22

Jag hittade även ett alternativ från Bourjois Intuitiv Liner £6,99.

1 kommentar:

  1. det är spännande med produktutveckling och det här är ju en sådan. jag hade köpt det billigare alternativet för att testa om jag tycker att den är något för mig

    SvaraRadera