söndag 1 juli 2012

Mina första Illamasqua saker!

Med en gratis frakt från Illamasqua då man köpte över £45 kunde jag inte hålla mig mer utan klickade hem flera otroligt fina saker. Jag tänkte bjuda på en lite förtitt innan jag presenterar sakerna mer ingående.
 Jag köpte fem saker och det tog en vecka innan jag hämtade mitt svarta paket på posten.
Från Naked Stangers kollektionen blev det tre saker; Powder Blush Naked Rose, Nail Varnish Swinger och Sheer Lipgloss Intimacy.
 
 Från Illamasquas fasta sortiment blev det Powder Blush Kaite och Lipstick Climax.
Jag gillar Illamaquas hemsida mycket, de har riktiga swatches på alla sin produkter vilket underlättar väldigt vid en intenetbeställning. De har rörliga filmer där modeller använder sig av färgerna på t.ex. läpparna samt även vanlig swatches fotograferad på bar hud. Toppen!

1 kommentar:

  1. Jättefina saker!
    Har en känsla av att detta bara är ditt första köp och att fler hemklickanden kommer att följa!:))

    SvaraRadera