torsdag 5 juli 2012

China Glaze Summer Neons - flaskbilder och swatches

Jag klickade hem fem av de tolv färgerna från China Glaze Summer Neons kollektion. Jag tyckte att det fanns rätt så många rosa och lila nyanser och försökte att ta de som skilde sig mest från varandra i nyans. Dock är inte neon lack det som jag brukar att beställa, men någon gång ska vara ett undantag :)
 Surfin' for Boys, I´m with the Lifguard, Hang-Ten Toes, Pink Plumeria
Surfin' for Boys är en korall mot ett rödare håll med rosa skimmer. I´m with the Lifguard är en grön med grönt skimmer i.
 
Hang-Ten Toes är en kall rosa lila med skimmer i blålila. Pink Plumeria är en varmare rosa med skimmer i guld.
Ride the Waves är ett kleinblått jelly lack som sticket ut lite från de övriga neoniga. 
Jag har målat med två lager på alla swatchesen och alla neon lacken torkar till en relativt matt yta. De två som jag gillade extra mycket blev Pink Plumeria och Surfin' with Boys, vackra helt enkelt. Även Ride the Waves är väldigt vackert med sin väldigt blåa färg och jelly desutom.

1 kommentar:

  1. Du måste ha lyckats klicka hem de bästa färgerna. Riktigt karamelliga!!!

    SvaraRadera