fredag 24 februari 2012

Benefit Hervana

Då och då kommer det nya varianter på Benefit´s ljuvliga Box o´Powders. Det senaste släppet som kom nu i vintras är rouget Hervana. En trevlig liten swirlig sak i rosa och lila toner.
Hervana kommer i en lite kvadartisk pappersdosa med en spegel i locket, som nu är ändrat och man bara fäller upp de. Denna gång medföljer en lite snedställd borste.

Det finns fyra färger med i Hervana och dessa är; Berry Delight, Divine Peach, Heavenly Rose och Lucky Shell. Jag tycker att de är rätt så svårt att få upp en enstaka färg utan jag har använt de alla tillsammans. Och det blir en fin lite blommig lilarosa färg med enstaka skimmer i.

Jag gillar Benefit´s Box o´Powders de har en speciell doft som jag inte kan definiera och de är fina. I full-size har jag sedan innan Dandelion och Sugarbomb och i julas köpte jag på mini paletten Powda Wowza med CORALista, Bella Bamba och Hoola. Just Hervana kommer nog att bli en perfekt vardags rouge :)

1 kommentar:

  1. Gillar det fina mönstret och inte minst borsten.Att den är snedställd är ett klart plus!

    SvaraRadera