lördag 25 februari 2012

Glossybox, hmm?

Jag har funderat på om jag ska ta och signa up mig på en prenumeration på Glossybox. En gång i månaden får man ett fint paket innehållandes fem skönhets relaterade produkter för 139 kronor.

Det har kommit två boxar redan (i december och januari) och det har varit lite blandade saker i, både full-size och mini-size. Några av märkena som har varit med är Rituals, Chloé, DuWop, Murad och Deborah Lippmann. Är det något som kan vara värt att skriva upp sig på?

3 kommentarer:

  1. Jag gillar det. En liten rolig överraskning varje månad. Har det istället för tidningsprenumerationer :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar det :) jag har dock en dansk version..Tycker samma som Viktoria, roliare än tidningsprenumerationer!

    SvaraRadera
  3. Tycker att det verkligen är en kanonbra grej:)

    SvaraRadera