onsdag 1 februari 2012

Paul & Joe Cat Collection Spring 2012 - en kollektion med klöss

När jag såg dessa bilder från Beautybay.com smälte mitt hjärta lite, naw så söt var min första tanke. Vi har sett väldigt söta saker från Paul & Joe innan, men jag tror att detta är #1 för tillfället. Sedan vet jag inte om jag skulle kunna använda/förstöra de fina sakerna kolla bara in rougestiften och speciellt hatten på katten :) Vårens kollektion finns bland annat på Beautybay (där även priserna är ifrån) och på ASOS. Detta är en kollektion med lite klöss i och alla namn ha speciellt kattnamn samt går i enkla lättburna färger. Inspirationen till Paul & Joe´s 10th Anniversary kollektion är hämtade från skaparen Sophie Albou´s kärlek till katter.

Face & Eye Colour CS i Siamese, Please..., Purr-fect, Kittycat SEK 218

Blusher Stick i Glamour Puss, Catfight, Minou SEK 234

Matte Pressed Powder SEK 312

Waterproof Gel Eye Liner SEK 179

Nail Enamel i Tigress, Kitten Claws, Manekineko SEK 112

Lipstick C i Sex Kitten, Catwalk, Meow! SEK 179


Detta året har man små tassavtryck i läppstiften istället för ett söt katthuvud som innan...

2 kommentarer:

  1. Läckra saker men oljor inte skulle jag vilja förstöra dem genom att använda dem. De är mest ögonfägnad:)

    SvaraRadera
  2. Ååh jag dör en smula! Jag är ju en crazy cat-lady så jag vill ha rubbet. Men jag skulle inte heller ha hjärta att förstöra dom ljuvliga mönstren. :)

    SvaraRadera