söndag 19 februari 2012

Recension: The Body Shop Chocomania Body Scrub

Den andra produkten från The Body Shop Chocomania serie som jag hade tänkt att recensera är Body Scrub:en. Själva scruben är baserad på socket och andra "bra saker". Den kommer i en burk på 200 ml för 195 kr, jag köpte dock en lite på 50 ml för 60 kr.

Vid första anblick ser det faktiskt ut som chokladsmet där i, doftar man blir det inte mindre effekt :) Jag har använt scruben på våt hud i duschen och jag upplever att den är lite "halkig" och vill lätt ramla ner på golvet. Dock när den väl är på gör den ett bra jobb och huden blir väldigt mjuk och slät efteråt. Denna är den produkt som jag gillar bäst i Chocomania serien och betyget blir ett Väl Godkänt.

2 kommentarer:

  1. Läckert med chokladscrub! Snart börjar också bästa scrubsäsongen!

    SvaraRadera
  2. dom luktar sa himla gott. fin blogg du har..x

    SvaraRadera