onsdag 22 februari 2012

Apricot Sorbet

Den orange rougen Apricot Sorbet jag köpte från Make Up Store är verkligen fin och den har använts mycket, mest för att matcha då jag har guld eller brun ögonmake. Den fick sin plats idag i denna fotd.
Ansikte:
Nivea Day Care
MAC Mineralize Skinfinish Natural Medium
MAC Studio Sculpt Concealer NC20
Make Up Store Blush Apricot Sorbet
Ögon:

NARS Smudge Proof Eyeshadow Base
MAC Eyeshadow Creamy Bisque
MAC Eyeshadow Mythical
Bobbi Brown Eyeshadow Bone

Bobbi Brown Eyeshadow Smoke

Bare Minerals Volumizing Mascara Black
MAC Eye Browns Fling

Depend Brow Vax

Läppar:
Boots No7 Allure #7

2 kommentarer:

  1. Det blir en varm och mjuk lyster till ansiktet. Fint!

    SvaraRadera
  2. Vad fin den är!
    Jag tror att den
    passar till min hudton,
    jag ska titta närmare på
    den här godbiten! :)

    SvaraRadera