lördag 4 februari 2012

Spara eller slösa: Ögonfransböjare H&M vs. Shiseido

Ögonfransböjare är något som jag använder varje dag. De böjer mina långa fransar snyggt och till en fin böj som håller bra under dagen. Till min kategori Spara eller Slösa passar två alternativ in och japp jag har testat på båda. Vi har en ögonsfransböjare från H&M och den klassiska från Shiseido. En snabb sammanfattning blir att Shiseido slår den andra med hästlängder :) Shiseido böjer mjukt och det bli väldigt naturligt och snyggt samt att alla mina ögonfransar kommer med i en böjning.
Spara: H&M Ögonsfransböjare 39,50:-

Slösa: Shiseido Eyelash Curler 240:-

2 kommentarer:

  1. Bjarne är ju inget jag brukar använda. Men om behov av en uppstår så tackar jag för nu vet jag både vad jag ska köpa och inte köpa då.

    SvaraRadera
  2. Min iPad skriver lite som den vill verkar det som. Ingen aning om varför det står Bjarne det ska så klart vara böjare !

    SvaraRadera