måndag 13 februari 2012

Kicks Make Up Chilly Bellini

Jag gick på de nya nagellacken från vårens kollektion inne på Kicks och valet föll direkt på den pastelliga ljust aprikosa Chilly Bellini. Det är ett trevligt krämlack och är rätt så lätt att lacka på, dock täcker det inte så bra som jag skulle vilja.
Chilly Bellini är väldigt lik det ena vårnagellacket från Chanel med namnet June #539. De har samma aprikosa ton dock tror jag att Kicks version drar aningen mer åt det rosa hållet och Chanel´s åt mer gult. Så det är bara att välja ett nagellack för 39 eller 250 pix!


Jag grundade först med Butter London Nail Foundation och har sedan lackat på tre lager av Kicks Make Up Chilly Bellini samt avslutat med Butter London Top Coat.

1 kommentar:

  1. Jag vet ju vad jag väljer med tanke på den otroliga prisskillnaden!

    SvaraRadera