tisdag 14 februari 2012

My heart for the moment!

Det är ju inte bara makeupsaker som man kan klassa som skönheter, utan även min nya ögonsten från Marc by Marc Jacobs. Jag hade ett projekt på gång med att spara och sedan köpa, men varför vänta när man kan köpa direkt!
Det är den klassiska modelen Marc by Marc Jacobs Classic Q Hillier Hobo i färgen svart som jag bestämde mig för. Det är en rätt så stor väska i italienskt läder som har lite struktur och detaljer i guld samt en kort och en långrem. Två små fickor och en större med blixtlås finns inuti väskan som har ett foder med Marc Jacobs text i svart och vitt.


Jag beställde från den amerikanska hemsidan Shopbop och OMG vad det finns mycket fint där! Klickade in beställningen på söndagen och på onsdag ringde UPS på dörren, snacka om snabb leverans och gratis dessutom. Jag känner att det kommer att bli jag och min MJ i våt och torrt framöver :)

3 kommentarer:

  1. Kan bara säga GRATTIS till detta köp. Så fin!!!

    SvaraRadera
  2. Men hur gick det med tullavgift? Fick du betala det och hur mycket i så fall? Jättefin väska btw!

    SvaraRadera
  3. Jodå, det blev lite avgifter vilket inte var kul. Ca 1000 kr :(

    SvaraRadera