måndag 11 juli 2011

CRAZY Priorities Galaxy Eyeshadow - "som haven på månen"

Det är inte ofta som man hittar riktiga guldklimpar i skönhetsväg utomlands och då snackar jag inte storstad utan länderna vid medelhavet. 2008 var jag på Rhodos och till min förvåning hittade jag en söt liten Sephora butik där. Vid stället med Crazy Priorities saker stannade jag länge och mitt val föll på en lite underbar läckerbit. Det är en Galazy Eyeshadow i färgen No 705 Moon.


Ögonskuggan är indelad i en mörk guldbrun bas med guldprickar i, lite som haven på månen :)



Den glider på som smör i solsken och det är en ljuvlig pigmentering i skuggan.

Så vist ska man ta sig en titt i skönhetsdiskar öven utomlands.

5 kommentarer:

  1. Riktigt fin skugga. Som gjord för en månskenspromenad:))

    SvaraRadera
  2. Den ser precis ut som en skugga jag har från märket Mist. Jag älskar den skuggan, guldigt mörkbrun och helt ljuvlig!

    SvaraRadera
  3. Just det Cherokee heter den!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Jag har sett att de har liknande skuggor hos just MIST. Bra om denna skulle ta slut :)

    SvaraRadera