söndag 31 juli 2011

NARS Orgasm-serie

Jag kan nog säga med all säkerhet att världens mest hypade rouge heter Orgasm och kommer från franska NARS. Jag har försök att få fram när det först såg sitt ljus på markanden och jag vill minnas att det kan vara säkert tio år sedan. Eftersom just Orgasm rouget blev så populärt har ju NARS ridit vidare på vågen och lanserat fler saker i Orgasm serien. Själv Oragsm färgen beskriver NARS som en peachy pink with shimmer (där skimmer är i guld).
Jag har nu samlat på mig tre av de nuvarande fem produkterna i Orgasm serien och dessa är:

NARS Lipgloss Orgasm

NARS Blush Orgasm

NARS Nail Polish Orgasm

Jag har gjort lite swatches på de tre sakerna jag har; från vänster lipgloss, blush och nail polish

De två nyare sakerna i Orgasm serien är en Illuminatior och NARS klassiska The Multiple. Illuminator är tänk att använda som en skimmrande highlighter på kindbenen men även blandas med t.ex. din foundation för att skapa ett fint glow till huden.


The Multipe är tänkt att vara ett krämigt stick som man kan har lite var man vill på läpparna, kinder, ögonen och kroppen. Den blandas fint och ger ett fint skimmer

1 kommentar:

  1. Gillar skarpt lacket och rouget. Och så namnet. Förstås!:)

    SvaraRadera