fredag 22 juli 2011

Flirty, Flirty!

Idag har jag för första gången varit och färgat mina ögonfransar (plus plockat ögonbrynen). Jag är sjukt nöjd med resultatet speciellt de under ögonfransarna blev väldigt bra och snygga. Jag använder inte maskara på de under ögonfransarna för det är väldigt långa och jag tycker bara att det ser förmycket ut och det får lite av en spindeleffekt. Liksom sol och yttrefaktorer sliter på håret bli ögonsfransarna också blekta och det passade bra att färga de nu efter Turkiet resan. Färgen som valdes är svart med lite toner av blått i och den ska hålla i ca 4-6 veckor.
Före


Efter!

2 kommentarer:

  1. Mycket fint!! Du kan vara helnöjd med resultatet!!

    SvaraRadera
  2. Det gör så mycket med färg, och speciellt bekvämt nu på sommaren! :)

    SvaraRadera