måndag 25 juli 2011

Mina samling av MAC Mineralize saker

Jag har ibland fått kommentarer om jag inte kunde visa min sminksamling. Jag känner att det både är tidskrävande och lite onödigt då jag brukar visa vad jag köper åt gången. Senast jag räknade hade jag 65 läppstift och 163 vanliga singel ögonskuggor från MAC. Jag har dock rensat ut mina Mineralize saker från MAC för att skapa bättre plats i min låda. Därför bjuder jag på en titt på dessa saker.
Jag har skrivit namnet på färgen och sedan inom parantes vilken kollektion den är ifrån.

Mineralize Blush överst från vänster; Giggly (Quite Cute), Utterly Game (Fabulous Felines) nederst från vänster; Miss Behave (Quite Cute), Improvise (Colour Craft) på kanten; Happy Together (In the Groove) ej med på bild Love Rock (Grande Duo), Grande Duo (Grande Duo)
Mineralize Blush överst från vänster; Pressed Amber (Semi Precious), Warmth of Coral (Semi Precious), Felling Flush (Semi Precious) underst; Mineralize Eyeshadow underst; Clarity
Mineralize Eyeshadow överst från vänster; Calm, Cool & Collected (In the Groove), Togetherness (In the Groove), In the Groove (In the Groove) nederst från vänster; Soften the Mood (In the Groove), Fresh & Easy (In the Groove), Odd Bits (Colour Craft) på kanten; Word-of-Mouth (Red she Said)

Mineralize Eyeshadow överst från vänster; Under Your Spell (Magic, Mirth and Mischief), Unsurpassable (Semi Precious), Cinderfella (Style Black) underst från vänster; Mayhem (Magic. Mirth and Mischief), Mineral Mode (Semi Precious), Young Punk (Style Black) på kanten; She who Dares (Venomous Villains)

Mineralize Skin Finish överst från vänster; Brunette (Blonde, Brunette and Redhead), Blonde (Blonde, Brunette and Redhead), Redhead (Blonde, Brunette and Readhead) underst från vänster; Rose Quartz (Semi Precious), Stereo Rose (In the Groove), Perfect Topping (Sugarsweet)

2 kommentarer: