måndag 4 juli 2011

Loreál Star Magnet - magnet nagellacken

Till hösten 2008 lanserade Loreál sina Star Magnet nagellack med innehållandes järnpulver som vid en nära kontakt med magneten på flaskan bildar ett mönster av en stjärna i nagellacket.
Jag vet att dessa nagellack var väldigt hypade då de kom och jag köpte själv Magnétic Silver direkt, ett tag senare hittade jag de två andra färgerna i en rea-låda för 20 kr styck.

Från vänster; Magnétic Gray, Magnétic Copper, Magnétic Silver (här har jag ett lager av varje)




Min kära syster fick agera nagelmodell och här har hon två lager av Star Magnet i Magnétic Silver. Vi kom fram till att det blir snyggast och bäst effekt av att applicera två lager och inte vänta så länge mellan torktiden. Gör inte hela handen på samma gång utan ta t.ex. tre naglar åt gången och var inte för snabb.

2 kommentarer:

  1. Silvervarianten är sååå snygg. Känns som det är som nytt igen med magnetic-lack så här efter ett par år.

    SvaraRadera
  2. De är jättefina! Jag har dem också, men de har inte fått komma ut på länge. Kanske får bli ändring på det...

    SvaraRadera