söndag 10 juli 2011

Min nya lilla favorit...

...affär! Som egentligen inte är en affär utan en frisörsalong. Ligger i Malmö på Slottsgatan 32 och heter Jenny&Jessica. Supertrevlig personal och lite roligt sortiment som Essie, Redken, Davines, Kevin Murphy och Pureology. Första gången jag var där fick jag med finfina prover på Redken och mycket nyttig information.
I fredags trotsade jag regn och rusk och gick dit på jakt efter Essie nagellack Braziliant från just sommar kollektionen Braziliant. Den fick följa med hem men det blev dock lite annat också...

Från Kevin Murphy köpte jag ett travel-pack innehållandes shampo, balsam, inpackning, bodylotion och shower gel. Så söta små förpackningar perfekt för resa.




På köpet fick jag även en Texture Comb från Kevin Murphy, tack tack.

3 kommentarer:

  1. Kul med Malmötips! KM-grejerna ser jättespännande ut!

    SvaraRadera
  2. Härligt med trevligt bemötande, precis som man ska få som kund:) Travelsetet verkar hur praktiskt som helst!

    SvaraRadera
  3. Kerstin: Du brukar ju också ha tips från Malmö, man känner sig som hemma då :)

    SvaraRadera