torsdag 28 juli 2011

Loreál GLAM BRONZE Bronzer+Blusher

För några dagar sedan skrev jag som det nya bronze trio pudert i Glam Bronze serien från Loreal. I samma inlägg skrev jag om att jag hade en variant med bara två färger och i matt formula. Jag tänkte passa på och visa det andra puder i Glam Bronze serien med det enkla namnet Bronze + Blusher i färgen 301 Blonde.

Liknande dosor dock innehåller denna 10 g.

Samma typ av förpackning med spegel och borste i botten.



Tanken är att man ska dra med bosten i pudert och få halva med bronzer och halva med blush. Sedan applicera detta på kinderna med bronzer ner som ett sculpt puder och blushen upp som en uppliggande färg. Jag upplever att de ger lite färg och man får applicera rätt så mycket för att det ska bli något.

Swatches på bronzer till vänster och blusher till höger.


Som många andra saker finns det ju vissa förbilder och jag hittade en blid på Benefits powderbox i färgen 10. Det är exakt samma princip bara lite olika pris...

1 kommentar:

  1. Kanske inte blir så drygt om man nu behöver ta mycket av produkten för att få någon effekt...

    SvaraRadera