tisdag 5 juli 2011

Recension: BED HEAD Masterpiece Massive Shine Hairspray

Då hade jag tänkt mig på en liten recension igen. Det är hårsprayen Masterpiece Massive Shine Hairspray från BED HEAD som ha hittat hem till mig. Innehållet är på 300 ml och priset ligger på ca 249 kr. Jag köpte min dock på Lyko.se till det facionabla priset av 149 kr. Masterpiece ska ge bra stadga till håret, gör håret skinande, lukta gott och fungera på alla hår.
Jag har använt Masterpiece på mitt överhår för att hålla ner lite flygiga hårstrån och få den där platta slikade looken. Den fungerar alldeles utmärkt till detta. Dock tycker jag att den kanske är lite för hård i stadgan till mitt hår som är relativt mjukt och tunnt. På grund av det bra priset får den ett Väl Godkänt.

1 kommentar:

  1. Det kan vara svårt hitta en hairspray som både ger stadga men också ser naturlig ut. Vem vill ha en hårsprays"mössa"?:)

    SvaraRadera