lördag 13 oktober 2012

FNUG Psychedelic

OMG vilka fantastiska nagellack danska FNUG har skapat i sin holographic kollektion som består av tre färger - silver, blå och grön med ett innehåll på 8,5 ml och 145 kr flaskan (som jag köpte på Matas i Malmö). Jag har alla färgerna och först ut bli den silvriga Psychedelic.

Jag har inte riktigt varit så förtjust i holografiska nagellack med i och med dessa tycker jag något helt annat :) Den holografiska effekten är fantastisk och formulan är följsam och bra, två lager ger ett utmärkt resultat. 
 
De två översta bilderna är fotograferade i fönsterljus och de två nedersta har jag tagit under en lampa för att för fram en rätt så bra effekt av det holografiska.
 
Jag har använt mig av MUS Aqua Fix och sedan två lager av FNUG Psychedelic.

3 kommentarer:

  1. WOW metalliskt spektakulärt, effekt som en discoboll:))

    SvaraRadera
  2. Underbara nagellack, jag är helt over the place!

    SvaraRadera