tisdag 9 oktober 2012

MAC Styleseeker Event - Culturalized

Under veckorna 40 och 41 har MAC inne på Magasin i Köpenhamn Styleseeker-event, där man kan få en 30 min makeup lag av en av makeupartisterna där inne. Jag var där igår och fick testa på lite av sakerna - dessvärre var en helt del utsålt så jag köpte på mig saker från Marilyn Monroe istället :) Av Styleseeker produkterna var jag helt klart sugen på rouget Supercontinental och nagellacket Styleseeker (som är rätt likt Deborah Lippmann Brick House), men rouget var slut och jag hoppade nagellacket.

Det blev faktiskt rätt så mycket av de permanenta produkter som användes i denna fotd och resultatet blev bra och finfint!
Ansikte:
Nivea Day Care
Make Up Forever HD Primer #0
MAC Mineralize Concealer NW20
Maybelline Dream Fresh BB-Cream Light
MAC Studio Careblend Pressed Powder Medium
MAC Wipes
MAC Mineralize Charged Water: Revitalizing Energy
MAC Studio Moisture Tint SPF 15 Medium
Kinder:
MAC Powder Blush Hidden Treasure
 
Ögon:
MAC Paint Pot Painterly
MAC Eyeshadow Haux
MAC Eyeshadow x2 Culturalized: Retrospeck
MAC Eyeshadow Sketch
MAC Eyeshadow x2 Culturalized: Brule
MAC Extended Play Lash Black
Ögonbryn:
UNE Brow Pencil #B03
H&M Brow Fix Clear
MAC Eyeshadow Omega
MAC Brow Set Clear
Läppar:
MAC Prep + Prime Lip
MAC Mattene Lipstick Delectable

4 kommentarer:

  1. Jättefint och bl à snyggt formade bryn. Intensivt blå ögon som framhävs av makeupen och tröjan:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den blå färgen är riktigt pricken över i:et!

      Radera
  2. Oh, I NEED Delectable! Very nice look :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Delectable is a very nice mattene lipstick, and a great thanks!

      Radera