måndag 15 oktober 2012

Två från Isadora!

Det har förekommit mycket snack om den fina nagellacks kollektion Jewels of the Orient Trend Nails F/W 2012 från Isadora som släpptes i höstas innehållande 12 nagellack. Själv har jag hittat några fina nagellack där ifrån - främst Sultan Palace, Silk Road, Peacock, Acient Rudy och Persian Princess. Även nagellacket Beetle Green finns med som släpptes förra året - en underbart fin liten sak! 
Den nagellackfärg som jag inte har så mycket av i min låda är faktiskt lila så av de nya höst nagellacken blev det Persian Princess #745 som jag valde att köpa. En väldigt vacker skimrande lila med inslag av magenta.
Det andra nagellack som jag fick med mig hem är faktiskt från Isadoras kommande julkollektion Northern Lights och liksom med Black Galaxy #728 från ifjor tror jag att de nya nagellacket Polar Nights #750 kommer att skapa samma typ av hype. Jag skulle säga att Polar Nights är i en mörkt blåsvart jellybas med små glitter i silver och större i mellanblå, precis som en stjärnhimmel är. 

5 kommentarer:

  1. Två fina lack. Persian princess känns som om det kan vara något för den som inte annars gillar lila lack.

    SvaraRadera
  2. Åh, Polar Nights - det måste jag ha!

    SvaraRadera
  3. Vi får se hur Polar Nights blir på då jag inte gillar glitterlack så mycket :)

    SvaraRadera