onsdag 3 oktober 2012

Depend #334

Årets höst kollektion från Depend är verkligen deled i två läger. Det finns några riktigt fina nagellack - dock inte speciellt unika enligt mig också finns botten skrapet. #334 är ett sådant och det var det enda nagellacket jag köpte från Depend denna höst. Ofta då jag ser på nya kollektioner söker jag efter udda nagellack och sådant jag inte har flera av sedan innan, därför fastnade jag för #334 som är ett halvvitt lite mjölkigt nagellack med glitter i rosa och silvervitt.
 Depend #334 - creamy white with pink and white glitter
 
Depend #334 (lackat i två lager) är ett katastrofalt hemskt nagellack! Ytan som jag upplever är väldigt grov och det är väldigt svårt att få bort sedan. Jag hade önskat sig ett udda lack med mer effekt av det rosa och vita i den ljusa basen... Depend #334 kommer aldrig användas mer och det får snällt stå kvar i min Helmer!  

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med om att det ser ruggigt ut! Egentligen borde lacket reklameras!!!

    SvaraRadera