lördag 20 oktober 2012

Vill-ha just nu! - oktober

Då var det dag för en ny månad med vill-ha saker och tänk snart är det jul!

Jag har nog hittat de snyggast doftljusen på maknaden och de kommer från designern Tom Dixon. Kollektionen går under namnet Electric och kommer i tre dofter; Orientalist (guld), Royalty (silver) och London (rosé) och alla i en väldigt vacker hållare i olika metaller och med ett lock av marmor. Electric by Tom Dixon kostar 750 kr per ljus och jag skulle lätt vilja att ett silver- och ett rosé färgat. 
The Body Shop All-In-One BB Cream 195 kr (25 ml) har funnits ett tag på svenska marknaden och jag skulle gärna vilja testa på en i färgen #01. Detta är en BB-kräm där färgen ligger som kapslar i en vit bas.
Parfymer kan jag inte få nog av och den senaste i Clean-serien skulle jag inte tacka nej till. CLEAN Rain 450 kr (30 ml) doftar näckros, violblad och daggig melon.

2 kommentarer:

  1. Ska man vara förnuftig och ta det billigaste- och kanske mest vardagsnödvändiga- ja då blir det BB-krämen så klart:) Rain-parfymen låter härlig, men behöver dofttestas först för att jag ska veta.
    Doftljusen ser mkt exklusiva och fina ut, men vad ska jag ha en tom behållare till när ljuset brunnit ned?:) Dessutom ger priset mig en rysning!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Doftljuset bli min stora vill-ha just nu! och tänk vilken fin burk det blir då ljuset har brunnit ned...

      Radera