torsdag 4 oktober 2012

MAC Lipstick Shanghai Spice

Mitt favorit läppstift för tillfället är färgen Shanghai Spice från MAC och den är i den nylanserade formulan Cremesheen + Pearl som kom i september. Den är super skön på läpparna och väldigt mjuk samt att färgen är perfekt till mig. Den är en lite brunaktig färg med inslag av lite korallrosa i - väldigt bärbar till det mesta. Formulan är krämig med inslag av lite frost, jag kan dock säga att de inte är speciellt hållbar utan det bästa är att grunda med en Lip Fix under och sedan applicera läppstiftet. Den nya formulan Cremesheen + Pearl från MAC upplever jag också som väldigt skira och man får applicera bra med läppstift på läpparna, detta kan då fixas med en snygg läppenna :)
 
MAC Lipstick Shanghai Spice - frosted neutral pink (cremesheen + pearl)

4 kommentarer:

  1. Jag har också kollat in stiftet och det är ju helt enhelt jättesnyggt och i bästa formulan!!

    SvaraRadera
  2. Ser riktigt fint ut!

    Vilken härlig blogg du har! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack! Din är inte dålig den heller :)

      Radera