måndag 8 oktober 2012

MAC Cremestick Liner Sublime Culture

Jag blev sugen på att testa på en ny typ av läppenna från MAC. Det blev deras Cremestick Liner i färgen Sublime Culture vilket är en mellanrosa med dragning mot brunt. De är mer krämiga än MAC´s vanliga läppennor och jag upplever de som mer hållbara också. 
Alla Cremestick Liner´s är med skruvfunktion för att slippa använda pennvässare, vilket jag tycker är toppen.
 
 MAC Cremestick Liner Sublime Culture - pink/caramel fusion
 På bilden ovan har jag enbart använt mig av läppennan och på bilden under är det lite läppglans över.
Jag vill även tips om att under veckorna 40 och 41 är det event på MAC Styleseeker kollektion inne på Magasin i Köpenhamn. Bara att boka in en 30 minuter gratis makeup med sakerna från kollektionen - och såklart är jag där idag, bilder kommer :)

1 kommentar: