måndag 8 oktober 2012

Isadora Second Nail Pink #696

Isadora kom med den ny färg på deras succé Second Nail under sensommaren. Tidigare har vi bara kunnat köpa den i en Beige #606 version, men ny finns den också i färgen Pink #696.
Second Nail är tänkt att man på ett snabbt och lätt sätt kan få en "andra nagel" samtidigt som nagellacket är stärkande för nageln och vårdar den.
Här har jag använt mig av två lager av Isaodra Second Nail Pink #696.
Jag har faktiskt använt detta nagellack på lite olika sätt - ibland ensamt och då i två lager och ibland som underlack med ett lager. Det fungerar bra vilket som och ytan bli väldigt fin och hela nageln får en fint och fräscht utseende. Dock har jag upplevt att mina naglar blir lite torra vid användningen.

2 kommentarer:

  1. Inte så bra tycker jag att naglarna blir torra...

    SvaraRadera
  2. Jag har också lagt vantarna på ett exemplar, men inte hunnit testa, eftersom jag fortfarande har Depends GelLack på.

    SvaraRadera