tisdag 2 oktober 2012

Moulin Rouge

Det var några stycken som ville se den nya paletten Moulin Rouge som jag fick hem från Youngblood i en fotd. Såklart vill jag göra mina kära läsare glada och nöjda :) Jag har även använt läppstiftet från samma serie för att göra looken komplett. 
Ansikte:
Maybelline Dream Fresh BB Cream Light
MAC Studio Careblend Pressed Powder Medium
MAC PRO Sculpting Cream Pure Sculpture
Illamasqua Blush Lover
MAC Pro Longwear Blush Rosy Outlook
 
 
Ögon:
Urban Decay Primer Potion Original
Youngblood Pressed Mineral Eyeshadow Quad Moulin Rouge; Revue (på locket), Can-Can (på yttre locket), Red Light (mitt på locket)och Cabarets (i globen)
MAC Eyeshadow Mylar (som highlighter)
MAC Eye Kohl Teddy
Clinique High Impact Extreme Volume Mascara Black
UNE Eye Brow Pencil #B03
H&M Brow Fix Clear
Läppar:
MAC Cremestick Liner Sublime Culture
Youngblood Lipstick Blushing Nude

1 kommentar: