måndag 2 januari 2012

5 Best-of 2011: Mest hypade produkter

Då har jag valt ut några av sakerna som släpptes under 2011 som blev lite av en hype. Här skulle Urban Naked 2 varit med, men eftersom den bara är släppt i USA och inte kommit till Europa får den bli till näst år istället :)
Ett läppstift som blev het eftertraktat hos mig och säkert hos fler eftersom att det tog slut på två röda är läppstiftet Show Orchid som kom en MAC Fall Colour. Jag har suktat efter det i flera år och har det äntligen i min ägo!


Det samma gäller Minerliaze Skinfinish i färgen Lightscapade som också kom med MAC Fall Colour och det var flitigt ombloggat hur man skulle lyckas att få tag i ett egen exemplar.

Wonder Woman från MAC innehöll ett trevligt rouge i storformat, Mighty Aphrodite sålde även den slut snabbt som ögat.

Om jag ska nämna ett nagellack från 2011 lär det bli Chanel Pèridot #531 från höstens kollektion. Den duochroma färgen av grönt, guld och blått har väl varje nagellacksnörd haft på sina naglar och kopiorna har haglat tätt :)


I början på november släppte Models Own sin nagellacks kollektion Beetle Juice en samling av fem duochroma nagellack. Många satt redo på Models Own´s hemsida och klickade hem sitt exemplar av nagellacken, så öven jag!

1 kommentar:

  1. Show Orchid har ju varit sååå svår att få tag i så den är väl kanske den största erövringen:)

    SvaraRadera