lördag 14 januari 2012

Projekt Marc by Marc Jacobs - "Classic Q Hillier" Hobo Bag

Jag har ett nytt projekt på gång och det är inte smink det handlar om, utan en ursnygg väska från Marc Jacobs. Från Marc by Marc Jacobs kommer Classic Q Hillier Hobo Bag i medium storleken och i svart läder med detaljer i guld. Den har ett kort handtag och ett längre som man kan ha på skuldran eller tvärs över. Skönheten går loss på $428 eller SEK 3700.
För att jag då ska kunna få råd med väskan med stort V har jag lagt ut en annons på Blocket.se där jag säljer min Odd Molly Suede Tassel Bag i mörkbrunt mocka. Om man börjar räkna lite på det så blir det ca 500 kr under sju månader eller 10 kr om dagen under ett år och det är ju inte så farligt :)

1 kommentar:

  1. Finns ju dels en miniversion av den här väskan och dels samma storlek men utförd i nylon. Denna är en klar vinnare!!!

    SvaraRadera