onsdag 25 januari 2012

Deborah Lippmann Hit Me With Your Best Shot

Detta nagellack från Deborah Lippmann kommer nog att kvala in till mina snyggaste mörkgråa nagellack. Det är sjukt snyggt! Färgen Hit me with your best shot har beskrivningen av en glistening gun metal och den är skapade tillsammans med Pat Benatar samt har en skimmer formula. Det första lagret blev väldigt flammigt och skirt men efter något laget till blev det väldigt bra och det är ett härligt djup i färgen som jag gillar. Jag upplever att detta nagellack är precis som de andra Deborah Lippmann nagellack jag har, väldigt bra.
Eftersom nagellacket är rätt så skirt även om det är mörktgrått fick jag använda tre lager av Deborah Lippmann Hit me with your best shot och under- och överlack från Mavala.


Med en close-up på tummen försökte jag fånga det fina multi skimmert i färgen.

2 kommentarer:

  1. Härligt lack. Skimret gör att det blir mer liv i färgen, annars kan det ju vara lite svårt med gråa lack. Fint!

    SvaraRadera
  2. Det här lacket vinner helt klart live! Bättre bilder fick du än vad jag fick på mitt. Tyckte att mitt kändes hur tråkigt som helst på bild. Iof så kör jag mest med jättefärgglada lack, så kanske är därför. (För övrigt så glömmer jag alltid att fota dem eftersom jag pillar bort de på en gång).

    SvaraRadera