söndag 22 januari 2012

Isadora Jelly Kiss Ballerina #60

I Isadoras vårkollektion Pearls of Passion kommer två nya varianter på deras Jelly Kiss. Den rosa Ballerina och den skimriga persikofärgade Peach Pearl. Jelly Kiss är en variant på läppglans i läppstifts form och jag gillar de starkt. De är skira och känns behagliga och mjuka på läpparna, dock bör de appliceras på rätt så ofta under dagen pga. att färgen försvinner.
Jag kunde inte motstå färgen Ballerina #60 då jag hittade den på inne på Kicks. Just namnet Ballerina måste vara den utimata skira rosa färgen enligt mig, tänk Essie Ballet Slippers! Isadoras variant är dock mer lilarosa än vad hade tänkt mig. Själva stiftet ser bra ut men de har nog ändra på själva toppen och skurit den annorlunda sedan innan. Den har en djupare böj vilket gör det lite svårare att applicera snyggt på just min överläpp.

3 kommentarer:

  1. Perth ballerina. Passar verkligen essielacket slippers.

    SvaraRadera
  2. Pretty ska det ju vara förstås!

    SvaraRadera