torsdag 19 januari 2012

Models Own Emerald Black

Med alla kommande vårnagellack håller jag nästan på att glömma Models Own Beetle Juice kollektionen från i november...Jag har tidigare visat er Aqua Violet som var helt ljuvlig och nu har vi ett annat fint nagellack, dock inte lika duochrome:t. Emerald Black är en mörk svart grön färg som inte har de riktigt duochrome egenskaperna som jag efterlyser. Jag vet inte riktigt om den är svart med effekt av grönt eller grön med effekt av svart eller kanske båda? Emerald Black är dock väldigt fin och jag gillar det gröna skimmert starkt!

Här ser ni två lager av Models Own Emerald Black, inget under- eller överlack.

2 kommentarer:

  1. Mycket effektfullt!

    SvaraRadera
  2. Det är ju fint, men jag håller med om att det inte riktigt är så duokromt som man skulle kunna önska...

    SvaraRadera