fredag 13 januari 2012

Recension: Redken All Soft Shampoo & Balsam

Jag klickade en ett julset från Lookfantastic innehållandes ett shampoo (300 ml) och ett balsam (på 250 ml) från Redken All Soft serie till en kostnad av ca £20, allt liggandes i en fin plåtlåda. Priset om jag skulle köpte de två produkterna här hemma skulle bli ca 520 kr tillsammans. All Soft serien rengör håret med vårdande ämnen, som avokadoolja, proteiner och aminosyror, och efterlämnar ett mjukt, lätthanterligt, glansigt och smidigt resultat.

Jag har använt båda produkterna tillsammans och ibland enbart shampoot, jag har även shampoonerat håret två gånger med enbart shampoot och hoppat över balsamet. All Soft Shampoot gör året väldigt mjuk och lätthanterligt på bara en shampoonering och jag tycker inte att balsam behövs. Jag brukar inte använda balsam så mycket och både rengöring och mjukhet fixar shampoot själv. All Soft Balsam reder ut håret till mjukare än mjukt och det känns att håret bli återfuktat och spänstigare samt får fin glans. Doften på båda produkterna är ingen speciell och inte heller konsistensen. Det bli ett starkt Väl Godkänt för båda produkterna!

1 kommentar:

  1. Kanonprodukter!
    Grattis också till den mycket fina nya bloggvinjetten.Snyggt!

    SvaraRadera