söndag 29 januari 2012

OPI & Nicki Minaj Collection - flaskbilder och swatches

Jag kunder inte bestämma mig så jag klickade hem hela Nicki Minaj kollektionen för OPI. Dock hoppade jag det fina lila Shatter nagellacket Super Bass och beställde mini kitet av de vanliga nagellacken och en full-size (15 ml) av glitter nagellacket Save Me.
I Nicki Minaj Minis ingår fyra nagelllack på 3,75 ml per flaska. Jag gillar att man till ett litet pris kan testa alla färgerna och då ha en komplett kollektion. I hela kollektionen ingår sex nagellack; Tre kräm, två glitter och ett Shatter lack.


Did It On 'Em är en nästan neonig gulgrön kräm färg.

Fly skulle jag säga är en krämig turkos med inslag av lite teal.

Pink Friday är en krämig bubbelgums ljusrosa färg.

Metallic 4 Life är en glitter i svart skir bas med stora och små silver glitterkorn i.

Save Me innehåller små silver glitter partiklar och holografiska silver stavar, väldigt intressant.


Lite swatches alla är i två lager, från vänster; Save Me, Did It On 'Em, Fly, Pink Friday, Metallic 4 Life


Jag tycket att det fina turkosa nagellacket Fly och glittert Save Me är klart finast och just Save Me är helt unikt i min samling. Så vilka gillar du bäst?

4 kommentarer:

  1. Jag älskar save me, tycker det är hur coolt som helst :)

    SvaraRadera
  2. Haha, håller helt med dig det var därför den blev i full-size flaska :)

    SvaraRadera
  3. Det Turkus lacket är min vinnare!

    SvaraRadera
  4. Jag köpte just Save me och Fly! Är kär i dem båda och har inget liknande!

    SvaraRadera