måndag 2 januari 2012

A Hallelujah Moment!

Ibland hittar man bara något som man känner WOW inför. Jag kände att det var ett litet Hallelujah Moment när jag inne på Illum i Kph hittade Deborah Lippmann nedsatt till halva priset. Allt på skönhetsavdelningen inne på Illum var på halva priset och jag tror att det har att göra med öppnandet av Sephora där inne i mars!
Det blev fyra nya nagellack från Deborah Lippman tre är väldigt skira och behöver några lager för att bygga upp färgen.


Hit Me With Your Best Shot är skapad tillsammans med Pat Benatar och är en "glistening gun metal" i shimmer formula.

P.Y.T (Pretty Young Thing) är en skir "coral creamsical".


Tillsammans med Mariah Carey har Deborah Lippmann skapat Satin Doll som är en "sheer silvered beige".



Färgen Like a Virgin är en väldigt skir "clean bright white" färg.


Jag har snabb swatchat de på min nagelbricka och från vänster har vi; Hit Me With Your Best Shot, P.Y.T (Pretty Young Thing), Satin Doll och Lika a Virgin.

4 kommentarer:

  1. Absolut kap. Fina lack och så praktisk nagelbricka!

    SvaraRadera
  2. Halva priset på ALLT? My gawd. Måste åka över bron..

    SvaraRadera
  3. Jodå det var halva på allt, stod även med några OPI lack och lite hårsaker från Philip B, men kanske inte behövde de så mycket som lite DB :) !

    SvaraRadera